چند توصیه ساده برای جلوگیری از بروز ارور FRP در گوشی سامسونگ و اندروید

این روزها کاربران محصولات اندرویدی سامسونگ از مشکلی مربوط به نمایش ارور قفلFRP در محصولات خود مواجه می شوند. وقتی هم که با این مشکل مواجه هستند، امکان استفاده از دستگاه اندرویدی خود نبوده و ممکن است تصور ‌کنند که گوشی هوشمند خود را از دست داده‌ و دیگر قادر به استفاده از آن نیستند. در این مقاله قصد داریم به چند توصیه ساده برای جلوگیری از بروز ارور و نحوه حذف FRP سامسونگ در گوشی سامسونگ و اندروید بپردازیم. بیایید شروع کنیم!

FRP به چه معناست؟

بیایید با توضیح اینکه FRP مخفف چیست شروع کنیم. این واژه مخفف Factory Reset Protection بوده و در واقع یک سیستم امنیتی برای حفظ امنیت اطلاعات شماست. برای فعال شدن این ویژگی لازم نیست کار خاصی انجام دهید. فقط باید اکانت گوگل خود را راه اندازی کنید و به طور خودکار در حالت آماده به کار روشن می شود. اکثر گوشی های هوشمند دارای اندروید با این ویژگی سازگار هستند.

تایید گوگل یا حالت FRPچیست؟

اساساً، این یک اقدام امنیتی است که از استفاده از تلفن هوشمند مرتبط با حساب Google حتی پس از تنظیم مجدد جلوگیری می کند. در صورت سرقت بسیار کاربردی است. شبیه اپل با iCloud حتی پس از بازیابی کارخانه، اتصال حساب Google مرتبط با گوشی هوشمند برای باز کردن قفل آن الزامی خواهد بود. بدون آن، استفاده از تلفن موبایل غیرممکن است.
چرا می خواهید حذف FRP سامسونگ را انجام دهید؟ در صورت فروش گوشی هوشمند یا هدیه به یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود لازم است در فایل حذف FRP برای آخرین بار رمز عبور خود را وارد کنید.
اگر شما یا شخص ثالثی بخواهید تلفن هوشمند خود را بازنشانی کنید، اینجاست که تمام اثربخشی حذف FRP سامسونگ را خواهید دید. در این زمان صفحه نمایش داده می شود: این دستگاه بازنشانی شده است، برای ادامه، با یک حساب Google که قبلاً در این دستگاه همگام شده است، وارد شوید. بنابراین، آن را از سوء استفاده در امان نگه می دارد.

روش حذف FRP سامسونگ

قابلیتی به نام FRP برای محافظت از امنیت کاربر است. این ویژگی که از اندروید 5.1 به بالا وجود دارد، مستلزم جفت شدن مجدد دستگاه ریست با حساب قبلی گوگل است. سوال اینجاست که چگونه حذف FRP سامسونگ را انجام دهیم؟ اگر اطلاعات حساب Google فراموش شود، دسترسی به تلفن ممکن است غیرممکن شود. در مواجهه با این شرایط چه باید کرد؟
گوشی‌های هوشمندی که سیستم عامل اندروید دارند، مدت‌هاست که با یک ویژگی امنیتی مهم عرضه می‌شوند. در صورت ریست شدن گوشی ها در نتیجه هر شرایطی، قبل از ریست کردن، گوشی باید دوباره به حساب گوگل متصل شود. اگر اطلاعات اکانت گوگل فراموش یا ناشناخته باشد، دسترسی به تلفن ممکن است غیرممکن شود. پس اگر در معرض چنین موقعیتی قرار گرفتید چه باید بکنید؟ چگونه حذف FRP سامسونگ را در گوشی های اندرویدی انجام دهیم؟
معمولا قفل FRP در دو موقعیت کاربر را در شرایط سخت قرار می دهد. اولین مورد فراموش کردن اطلاعات اکانت گوگل است که گوشی به آن متصل است. در صورت خرید یک گوشی اندرویدی که قبلا استفاده شده، مورد دوم ظاهر می شود. زمانی که گوشی دست دوم است، امکان ورود به حساب کاربری قدیمی گوگل وجود دارد. اکنون به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید این ویژگی را در گوشی های دور بزنید و حذف FRP سامسونگ را به راحتی انجام دهید.

چگونه حذف FRP سامسونگ را در گوشی های اندرویدی انجام دهیم؟

راه هایی برای فایل حذف FRP در گوشی های اندرویدی وجود دارد. یکی از محبوب ترین راه ها برای انجام این کار، استفاده از اپلیکیشنی به نام FRP Bypass APK است. این اپلیکیشن که تقریبا در تمامی گوشی های اندرویدی با قابلیت FRP قابل استفاده بوده، امکان دور زدن قفل FRP را فراهم می کند. بیایید نگاهی دقیق تر به نحوه استفاده از برنامه ای به نام FRP Bypass APK بیندازیم.

  • قفل FRP را با FRP Bypass APK باز کنید؛
  • هنگام دانلود حتما نسخه سازگار با سیستم عامل گوشی را دانلود نمایید؛
  • همانطور که در راهنمای مربوطه توضیح داده شده، برنامه را با خطای FRP روی گوشی خود نصب کنید؛
  • از طریق FRP Bypass به حساب Google خود وارد شوید؛
  • گوشی را ریستارت کنید؛
  • تنظیمات اولیه را از طریق اکانت گوگل جدیدی که تعریف کرده اید انجام دهید؛
  • اگر مشکلی نداشته اید، تراکنش های شما با FRP Bypass APK کامل شده است.

در حالی که FRP Bypass APK یک برنامه موثر برای حذف FRP سامسونگ بوده، به خاطر داشته باشید که یک نرم افزار شخص ثالث است. بنابراین اگر بخواهید این اپلیکیشن را از منبع اشتباهی نصب کنید، ممکن است تمام اطلاعات خود را از دست بدهید. همچنین احتمال آلوده شدن گوشی شما به ویروس بسیار زیاد است. علاوه بر این، این نرم‌افزار تقریباً برای هر گوشی هوشمند دارای تکنیک عملکرد متفاوتی است. بنابراین باید گفت که FRP Bypass APK برای هر کاربری مناسب نیست. پس در این شرایط چه باید کرد؟ در چنین شرایطی در مورد برنامه ای به نام DroidKit صحبت خواهیم کرد که برای کاربرانی که از قفل FRP رنج می برند طراحی شده و بسیار موثرتر از FRP Bypass APK است.

آموزش گذر از پیغام Custom Binary Blocked by Frp

آموزش گذر از پیغام Custom Binary Blocked by Frp

چگونه با DroidKit قفل FRP را باز کنیم؟

DroidKit اپلیکیشنی بوده که توسط imobie برای حذف قفل FRP در گوشی های اندرویدی منتشر شده است. با استفاده بسیار ساده، DroidKit قفل FRP را با چند کلیک کوچک غیرفعال می کند. به این ترتیب، شما مجبور نیستید با FRP Bypass APK و همچنین نگران ویروس ها یا حملات سایبری نباشید. اگر آماده هستید، بیایید نگاهی گذرا به نحوه حذف FRP سامسونگ با استفاده از DroidKit بیندازیم.

مرحله 1 – DroidKit را در رایانه ویندوز یا مک خود دانلود و اجرا کنید
اولین کاری که برای حذف FRP سامسونگ با DroidKit باید انجام دهید، دانلود این برنامه است.
مرحله 2- روی Bypass FRP Lock کلیک کنید
برنامه را اجرا کنید و روی گزینه Bypass FRP Lock کلیک نمایید.
مرحله 3- روی دکمه Start کلیک کنید
روی دکمه شروع کلیک کرده تا DroidKit شروع شود و همه چیز را به طور خودکار انجام دهد.
مرحله 4- تعدادی اسکرین شات از گوشی متصل به رایانه خود خواهید دید. آنها را اعمال کنید.
برای حذف FRP سامسونگ، سیستم عامل اندروید باید دانلود شود. DroidKit به شما می گوید که چگونه این کار را برای گوشی خود انجام دهید. پس از دانلود نسخه، از طریق دکمه Download Now فایل های لازم را دانلود کنید.
مرحله 5- دستورالعمل‌های روی صفحه برنامه را دنبال کنید
DroidKit در برخی نقاط برای حذف FRP سامسونگ از شما کمک می خواهد. نحوه انجام این کار یک به یک در اپلیکیشن توضیح داده خواهد شد. در صورت انجام کامل مراحل ذکر شده از قفل FRP رها می شوید.
مرحله 6- پس از خلاص شدن از شر قفل FRP، گوشی را ریبوت کرده و نصب کنید
در مرحله آخر اخطاری مبنی بر حذف FRP سامسونگ مشاهده می کنید. پس از کلیک بر روی دکمه Complete، منتظر بمانید تا گوشی شما راه اندازی مجدد شود. وقتی گوشی بوت می شود، می بینید که قفل FRP وجود ندارد.
حذف FRP سامسونگ با DroidKit به همین راحتی است. علاوه بر این، در مقایسه با سایر نرم افزارها، میزان موفقیت شما با این برنامه بیشتر است. با توجه به خطرات فایل های APK شخص ثالث، می توان به ایمن تر بودن DroidKit نیز اشاره کرد.

دانلود رام

برای حذف FRP سامسونگ باید دانلود رام جدیدی را روی گوشی هوشمند سامسونگ خود دوباره انجام دهید. در چنین حالتی، می‌توانید به راحتی سیستم عامل را جایگزین کرده و گوشی هوشمند خود را عملاً به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. البته با این کار همه باگ های سیستم شما رونویسی شده و همه ویروس ها پاک می شوند. تلفن شما به یک پیکربندی تمیز باز خواهد گشت که در آن می توانید از ابتدا شروع کنید. البته با دانلود رام کوک شده ممکن است همه چیز را از دست بدهید، اما بهتر از پرداخت هزینه تعمیرات گران قیمت یا یک گوشی جدید است!
از طرف دیگر، جنبه خلاقانه نصب دانلود رام سامسونگ وجود دارد. کاستوم رام ها در اشکال و اندازه های مختلف هستند، اما هدف هر یک از آنها بهبود تجربه تلفن هوشمند شما به نوعی است. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، هنگامی که برای اولین بار گوشی خود را دریافت می کنید، با برنامه هایی بارگذاری می شود که لزوماً نمی خواهید یا نیاز ندارید.
در پشت صحنه سیستم عامل گوشی شما، ممکن است ویژگی ها و عملکردهای زیادی وجود داشته باشد که به درد شما نخورد. در عوض، یک دانلود رام کوک شده می‌تواند همه این ویژگی‌ها را با یک سیستم‌عامل جدید حذف کند و مطمئن شود که دستگاه شما بسیار سریع‌تر است، عمر باتری طولانی‌تری دارد و بسیار پاسخگوتر است.
همچنین اگر دستگاه شما برای مدتی به‌روزرسانی شده، می‌توانید به اجبار آخرین نسخه اندروید را نصب کنید، اما یک کدنویس دیگر برای سازگار کردن آن وقت گذاشته یا سیستم‌عامل را به طور کامل به چیزی کاملاً متفاوت بازنگری کرده است.
همانطور که می بینید، دلایل بی پایانی می تواند وجود داشته باشد که چرا می خواهید دانلود رام سامسونگ را انجام دهید. اگر در این شرایط قرار گرفتید، احتمالاً روند دانلود رام کوک شده شما آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

دانلود رام سامسونگ و نصب آن

اگر به دنبال راهی آسان برای جایگزینی و دانلود رام رسمی سامسونگ در دستگاه خود با نسخه تمیز و رسمی رام هستید، استفاده از اپلیکیشنی به نام Dr.Fone – System Repair اندروید بهترین راه برای این کار است. ابتدا نرم افزار قادر است قبل از دانلود و نصب دقیق رام مورد نیاز خود، دستگاه شما را به صورت خودکار اسکن کند تا برند، مدل و نسخه رام را شناسایی کرده و از سازگاری رام با دستگاه شما اطمینان حاصل کند.
فرآیند دانلود رام و تعویض آن تا حد امکان ساده شده است و تضمین می کند که تقریباً همه می توانند رام دستگاه سامسونگ خود را بدون توجه به مهارت های فنی خود به روز کنند. فقط دستگاه خود را وصل کنید، سه دکمه را کلیک کنید، برخی از اطلاعات را وارد کنید و نرم افزار بقیه کارها را انجام می دهد. اما ببینیم wondershare drfone چه خدمات دیگری را نیز ارائه می دهد.

  • ابزار تعمیر اندروید برای دانلود و فلش رام استوک سامسونگ
  • دانلود رام سامسونگ را انجام داده و مستقیم روی گوشی فلش کنید؛
  • می توانید هر گونه خطا در دستگاه سامسونگ خود را تنها با یک کلیک برطرف کنید!
  • همه دستگاه های سامسونگ، از جمله همه حامل ها، همه نسخه ها و حتی آخرین مدل ها پشتیبانی می شوند؛
  • هر مرحله از فرآیند خودکار است و به شما امکان می دهد همه چیز را به سرعت مرتب کنید.

نتیجه

همانطور که قبلاً می دانید، ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای دور زدن قفل FRP از آنها استفاده کنید. با این حال، همه این ابزارها کار یکسانی را انجام نمی دهند. برخی از ابزارها حتی ممکن است با بدافزار و سایر خطرات همراه باشند.
همچنین، برخی از ابزارها فقط برای جمع آوری اطلاعات کاربر و اسپم شما با تبلیغات وجود دارند. این امر به ویژه در مورد ابزارهای آنلاینی که ادعا می کنند توانایی حذف FRP سامسونگ را دارند صادق است. با این حال، پیدا کردن یک ابزار خوب برای دور زدن FRP به این آسانی نخواهد بود. با فهمیدن این موضوع، تحقیقاتی انجام دادیم و به ابزارهای ذکر شده در بالا رسیدیم.

آموزش حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید

آموزش حذف اکانت گوگل FRP Lock اندروید

  • Admin
  • هیچ
  • 211 بازدید
  • ۳۱ اردیبهشت ۰۱
اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

Solve : *
22 + 15 =


دریافت اختصاصی ترین فایل ها و آموزش های رایگان در تلگرام عضویت در کانال تلگرام
0